Followers

Taip link korang... aku nk pergi klik nuffnang... muehehehe...

2009-09-23

Video kuman dalam perut yang makan babi?

Hari tu masa aku tengah survey video2 kat youtube, aku terjumpa la satu video neh yg aku rasa nak kongsikan kat sini... masa mula2 baca tuh, aku ingatkan video apa, rupa-rupanya video tentang perut orang yang makan daging babi. Masyaallah, terkejut aku bila tengok isi kandungan video tuh... patut lah Aq-Quran x membenarkan umat Islam memakan daging tuh, rupa-rupanya daging tersebut dipenuhi dengan kuman2/parasit2 yang takkan mati walaupun direbus, digoreng, dibakar atau di lakukan dengan cara bagaimana sekalipun...

Hm... Malas la aku nk cerita panjang2... ni lah video tuh... kita diberikan anugerah teragung yakni akal fikiran, so pandai2 la kita gunakannya untuk membuat kesimpulan diatas video ni....
video

Lagi satu, video neh boleh didapati di laman web youtube ngan metacafe... so bg yang xleh nk acces video tuh, pandai2 la cari cara nk nk atasi internet filtering neh... Sekian...