Followers

Taip link korang... aku nk pergi klik nuffnang... muehehehe...

2011-02-15

Kord Gitar Awan Nano - Hafiz AF

aku curik kord neh dari video youtube sorang mamat neh... papehal... tq kat bro emoafi sbb upload video tersebut.. hehehe... untuk yg nak maen cover... gudluck for korang... =)


dan sori... xde video cover dari aku.. =)

C Am Em F

C
Lihat ke arah sana

Serakan warna dan berarakan

Awan
Dm
Pabila terik panas
G
Segera hadirnya memayungi diri

C
Pabila kau dahaga

Sesegera turun hujan melimpahkan kasihnya
Dm
Pabila kau katakan
G
Akulah awan itu yang kau mahu

C
Begitulah awan nano
Am
Setia melindungi diri
Em
Tika panas mencuba menggores pipi
F
Dan bibirmu


C
Begitulah awan nano
Am
Sering saja tak terduga hadir
Em F
Dan tak akan tercapai jejarimu


C
Kasihnya
Em
Kasih tiada banding
F
Setia tiada tara

Bagaimanapun jua
C
Awan kekasih sebenarmu sayang
G F
Walaupun tak akan tercapai jejarimu


c
Lihat diriku ini

Yang sesekali pernah kau bagaikan awan
Dm
Sehingga tak mungkin terlupa
C
Berikan belas sedari dulu


C
Sehingga tak mungkin termampu saksi
Setitis pun airmatamu kasihku
Dm
Sehingga kau katakan
G
Akulah awan itu yang kau rindu


C
Akulah awanmu yang sedia
Am Em
Melindungi dirimu tika panas mencuba menggores pipi
F
Dan bibirmu


C
Akulah awanmu yang sering kau rindu
Am Em F
Dan tak terduga hadirmu walau tak tercapai jejarimu


C
Kasihku
Em F
Kasih tiada banding setia tiada tara

Bagaimanapun jua
C
Aku pelindung dirimu sayang
G F
Walaupun tak akan tercapai jejarimu



C
Begitulah awan nano
Am
Setia melindungi diri
Em
Tika panas mencuba menggores pipi
F
Dan bibirmu


C
Begitulah awan nano
Am
Sering saja tak terduga hadir
Em F
Dan tak akan tercapai jejarimu


C
Kasihnya
Em
Kasih tiada banding
F
Setia tiada tara

Bagaimanapun jua
C
Awan kekasih sebenarmu sayang
G F
Walaupun tak akan tercapai jejarimu

8 comments:

noraim said...

apa benda lah neh. xphm langsung. heh!

Apek_JADIANjr said...

neh kod gitar la aim... =)

Munie Blushious said...

ha... cer mainkan nk dgr..
heheheh

Shafika Syuhada Rosli said...

tertarik kat gambo sebelah tu.. =p ; wehh..angkat allienware laaa.. 2 . 1 tuk ko.. 1 tuk ak.. muehehehe .

Apek_JADIANjr said...

munie, klik link tuh... hade org dh wat cover... suara saya xsedap... =)

Apek_JADIANjr said...

peeka, aku bce kat forum, alienware cam byk bug problem... so hold dlu... tgk dulu cemane... kang jd cam cq40 neh lak kang... ngeh3...

saperakue said...

baii dari D3100 better D90 terus... nati nyesal

Apek_JADIANjr said...

yeke atie? bakpo gitu?