Followers

Taip link korang... aku nk pergi klik nuffnang... muehehehe...

2011-10-11

Siapa yang taknak pergi kan?

Salah seorang sahabat merangkap budak kelas merangkap budak batch diploma merangkap budak batch degree aku sedang berada ditempat yang pastinya menjadi idaman setiap orang Islam di dunia ni...





Dan sungguh, tadi terbelek gambar-gambar kat facebook, aku pun turut merasa hati meronta-ronta untuk pergi ke tempat tu...





Kepada saudara Mohd Hafiz Bin Mohd Nor, mudah-mudahan ko dipermudahkan segala urusan semasa mengerjakan ibadah haji disana... Amin...




(p/s: alip, fatah, nizam, smart blog korg... baru pas g usha tadi... hehe...)

12 comments:

shahrul said...

berjalan ke hulu kehilir mencari air.. siapakah pemunya itu?

Apek_JADIANjr said...

Ape ijok? x phm...

saperakue said...

memang la.. sape yang tak nak pergi..

woi sape hafiz??
aku kenal budak letrik dengan nama samseng je..

i_am_p0y0 said...

ape yg ijok cube sampaikan?? aku pon x paham.....

Apek_JADIANjr said...

atie, erk, ko patut kenal kami dgn lebih dalam lg... haha...

Apek_JADIANjr said...

alip, tulah... haihhh... jawe neh... haha....

Amirah Adnan said...

amin :)

nok g etek sini.. keno kumpul pitih banyok2 dulu.. haih.. sabar2..:p

shahrul said...

mencari sebaldi air.. untuk disiram di celah bunga.. kalau katak menangis.. siapa yang akan ditanya?

ini maksud tersirat dan mendalam.. korg kene faham betul2..

Apek_JADIANjr said...

mirah, kumpol la duit byk2... nnt leh g... =)

Apek_JADIANjr said...

ijok, tnye la boipren katak... haha...

shahrul said...

setiap katak yang menangis ada hikmahnya.. xpenah pulak aku tengok katak nangis..haha

Apek_JADIANjr said...

yelah ijok... ko betul... aku x berani bangkang... haha...