Followers

Taip link korang... aku nk pergi klik nuffnang... muehehehe...

2010-06-07

Ingat Lagi Kat Petra Nabila??

Korang ingat lagi x? SUKMA 2002... Tiba-tiba bumi Malaysia kita ni dikejutkan oleh kelibat seorang remaja yang memecahkan rekod 100m wanita... Petra Nabila...


DAHULU

apa-apa sahaja yang berkaitan

Dikatakan fizikal dan keupayaannya seakan budak lelaki. Masa tu budak ni masih bersekolah di TKC (Tunku Kurshiah College). Selepas menang sukma, budak ni terus senyap, khabarnya mengejar cita-cita menjadi pakar forensik.

Tahukah anda apa sudah jadi dengan bentuk fizikalnya sekarang??


SEKARANG






Tak tau la betul ke tak gambar-gambar ni... mungkin jugak orang lain yang memiliki iras-iras seperti beliau... Jadi siapa-siapa yang tau pasal Petra Nabila sila la kongsi kat sini... Ye la aku rasa dia ni kalau terus bersukan mampu pegi jauh dan boleh gantikan ratu pecut negara, Mumtaz Jaafar...

7 comments:

saperakue said...

btol kew wep?? ko dpt mana pic 2???

Apek_JADIANjr said...

ko taip nme petra nabila kat google... kuar la gmbr nh... hahaha...

saperakue said...

waaaaaaaaa aku x caya weh... asal jd mcm nie??
dulu dia idol aku.. <~ aku berangan aku kuat lari mcm dia la... padahal aku lari semut pown bley menang^_^

Apek_JADIANjr said...

die jd cmni sebab byk sgt dengar mp3, pastuh salu sgt tgk cite korea ngan berangan nk kawen ngan org korea... ko laen kan? erkk2... ngahahaha...

MisZ Aien said...

haah..dah lama xdgar cite petra nabila...

ape la die wat skrang ek?

Apek_JADIANjr said...

ntah la... nnt saya tnye ngan parents dia... ekekeke...

Unknown said...

TADI PETRA NABILA DATANG TEMPAT AKU REGISTER LINE CELCOM BARU..DIA DATANG DENGAN MAK DIA...MEMANG NAIK BADAN DIA..BILE KAWAN AKU CERITA KAT AKU,BARU AKU TERINGAT SUKAN SUKMA DULU..