Followers

Taip link korang... aku nk pergi klik nuffnang... muehehehe...

2011-07-22

Abaikan entry ini


"Kawan la dulu... nanti senang nak pilih..." sindir abang aku masa mak aku tengah marah-marah sebab hade budak pempuan datang rumah hantar laksa... ekekeke...


"tau pun... nanti cari la yang rajin memasak... masak tak sedap takpa janji rajin memasak..." sindir kakak aku pulak bila aku puji(sindir) lauk yang dia masak sedap...


"just follow the flow mie..." kata-kata puitis dari aufa bila die (jeng3)... hahaha...


"takpelah... next sem kita belajar bersungguh-sungguh weh..." kata-kata ijok kat aku setiap kali lepas dapat result final exam... ekekeke...


ayat-ayat dorang neh salu terngiang-ngiang kat kpalehotak aku...




this is me...

ok laa... aku mengaku... aku tak pandai melukis... so abaikan pensil ditangan tuh...

ok2... aku mengaku lagi... aku kidal... abaikan pergerakan tangan kanan tuh...

hehehe...


sekian entry mengarut... =)

THE END

14 comments:

Aufahuda said...

yes mie, follow the flow. let it comes naturally without force.

p/s: thanks jadikan aku role-model. hahahahahahahahahaha

Apek_JADIANjr said...

kenapelah teruk sgt cara ko gelak? len macam jek aku bce... hahaha...

Aufahuda said...

hahahahaha. cis. kt blog ko je cmnih. kt lua, aku sopan sntun.

Apek_JADIANjr said...

hohoho... patutlah... ok la fa... aku caye... ekekeke...

adrinaqamarina said...

cun tak yang datang hantar laksa tu? hek3.

Apek_JADIANjr said...

erk, haa... cun jugak... hehehe...

Amirah Adnan said...

malam ni nak g hantar laksa buat sahur.. boleh? ngahahaha

Apek_JADIANjr said...

hahaha... ape kelas bersahur makan laksa... hehehe...

shahrul said...

pergh!! awek hntr laksa siot

Apek_JADIANjr said...

ijok, tgk orang la weh... hahaha...

shahrul said...

awek tu xnk hantar kat aku weh?

Apek_JADIANjr said...

nnt aku soh atin anto... haha...

shahrul said...

atin mne lak ko ni?

Apek_JADIANjr said...

atinahudarisalam...