Followers

Taip link korang... aku nk pergi klik nuffnang... muehehehe...

2010-02-16

Perhimpunan Anak Lian 2010 di IKBN Temerloh

salam...

entry subuh... haha... hmmm... hkali neh, aku nk citekan pasal satu event yang telah menyebabkan aku blk lewat dari bercuti arituh... huahuahua...

event neh telah diadakan di IKBN temerloh... owh ya, IKBN tuh short untuk institut kemahiran belia negara... sepatutnya event neh akan diadakan selama 3 hari... tp, perubahan pada detik2 terakhir telah menyebabkan aku terpaksa menukar tiket balik... isk3... tp xpelah... dh nasib...

okeh, berbalik kepada topik asal... seramai orang telah terlibat, aku, pakcik bro, ijok, godak, bo, wanpe, lentik, ngan adik... kami bertolak pukul 3 petang... tp terpaksa patah blk ke hostel...
sebab? pakcik bro tertinggal borang lak kat umah... hadoihh... dipendekkan cite, kami pon meneruskan perjalanan blk...

aku tertidur taim on da way tuh... sedar2 van dah stop kat R&R mne tah... rupa-rupanya, temperature van leman naik... sekbek adik detect... bau dah lain mcm... kalo x, mmg spoil la plan kami nk ke IKBN tuh... so, berehat2 la kami kat R&R tuh... siap2 semayang Asar sekali, usha2 budak2 konvoi... dah 15 minit tunggu, kami pun teruskan perjalanan blk...

tepat pukul 6... sampai la kami ke destinasi yang dituju... 3 jam lewat dari masa awal... haha... sampai2, dh lewat sgt dh pun... nk daftar pun dah tade owg... sume gi makan... yelahh.. dh pukul 6 lebih, waktu makan tuh...

pas tunggu dalam 5 minit, bawu la hade bro tuh datang... so dengan jayanya, kami pun mendaftarkan diri kami... hehe...

neh la sedikir sebanyak pic2 aktiviti kami selama 1 hari 1 malam kat situ;


aktiviti berfaedah sementara menunggu waktu isya'...
p/s: pic aku tido pun hade gak... tp maleh nk upload... buruk sgt... ekekeke...





ketika latihan malam tuh... ngehehehe...



posing lak korang... tp bo, asal lu lentik semacam... ekekeke...



haha... sekali letih sampai terbaring... hekhek...





taim curik2 kuar g makan... ekekeke... pastuh menggatai amek gambar dalam van...




babyface dowh... wakakaka...



babyface lagi... hahaha... koya...




taim bangun tengahari... walaupun letih, tapi still babyface ag... ekekeke...



"saya tujukan ucapan terima kasih saya kepada kedua ibubapa, rakan2, dan semua individu yang mengundi saya untuk anugerah pelakon lelaki popular ini... mekasih...!!!" ngahahaha...



Pak Yee nak bagi ucapan taim neh... yg duduk di kiri pak yee tuh abg nan...

dah abehh ponn... so kne la salam2... tuh aku tuh... yg ujung belah kiri tuh... ekekeke...


bergambar dengan jurulatih2 sebagai kenang-kenangan...


lagi gambar kenang-kenangan... ngahahaha...


taim neh bawu pas blk dari umah mira... cam trademark plak... asal g lepar hilir jek, musti bergambar... hahaha...


taun depan, kalo aku smbung degree kat ump neh, insyaALLAH aku akan join lagi event sebegini rupa.. ngeh3...

klah... salam... =)

4 comments:

Anonymous said...

"si mie sgt lah babyface mukanye."kate si aufa.

Apek_JADIANjr said...

haha... ckp kat si aufa, si mie kata, mekasih... =)

Syida Shu said...

Lian tu , berkaitan dengan silat ya ? (:

Apek_JADIANjr said...

yup my syida... =)